هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل الکوچلار کبان استانبول

هتل الکوچلار کبان یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد کهدر منطقه تقسیم واقع شده است و با سرویس دهی BB آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد. از امکانات هتل می توان به: 84 اتاق, مینی بار, صندوق امانات, اینترنت, سونا, حمام ترکی, خدمات ماساژ, ترنسفر فرودگاه, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, اتاق جلسات, تهویه مطبوع, خدمات معلولین, خدمات SPA, رستوران, بار, اینترنت و ... اشاره نمود. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 23 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید این هتل انتخاب مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل الکوچلار کبان استانبول

هتل الکوچلار کبان استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار می باشد زیرا به میدان تقسیم, مراکز خرید و مناطق دیدنی و تاریخی استانبول نزدیک می باشد و از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل دارای امکاناتی مانند: رستوران, بار, سونا, استخر, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, آسانسور, ترنسفر فرودگاهی, خدمات معلولین, صندوق امانات, اتاق جلسات, تهویه مطبوع و ... می باشد فاصله هتل گرند تا مرکز شهر 5, تا فروگاه آتاتورک 22 و تا فرودگاه سابیها 47 کیلومتر است. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2009 در منطقه آکسارای با 116 اتاق پذیرایی خود را از مسافران تور استانبول آغاز کرد. سرویس دهی هتل د سیتی به صورت BB می باشد و دارای امکاناتی مانند: حمام ترکی, سونا, مرکز تناسب اندام, سالن ورزش, حمام بخار, سالن ماساژ و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز تجاری جواهر 11, تا میدان تقسیم 6, تا فرودگاه آتاتورک 18, تا فرودگاه سابیها 53 کیلومتر و تا منطقه آکسارای 750 متر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 در منطقه فاتح, در محله شهرزاد باشی استانبول برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول بنا شد. هتل موزاییک در مجموع دارای 115 اتاق می باشد که شامل: 101 اتاق استاندارد دو تخته, 4 اتاق سوپریور, 7 جونیور سوئیت و 2 سوئیت گوشه می باشد که مام اتاق ها دارای امکانات کامل با بهترین دیزاین می باشند. هتل دارای 1 رستوران, 2 کافه, سونا, جکوزی, استخر سرپوشیده, اتاق بخار, حمام ترکی و ... می باشد. میدان تقسیم در 6, فرودگاه آتاتورک در 19 و فرودگاه سابیها در 52 کیلومتری هتل موزاییک قرار دارند. در سفرتان بهاستانبول امکان این را دارید که در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل مانسول لامارتین پارک استانبول

هتل مانسول لامارتین پارک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد, که در منطقه تقسیم و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است و بهترین انتخاب برای تجار تور استانبول مب باشد, سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. هتل دارای 51 اتاق, رستوران, سونا, حمام بخار, ماساژ, حمام ترکی, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 22 و تا فرودگاه سابیها 47 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که این هتل را برای اقامت خود و عزیزانتان انتخاب کنید و سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل مانسول لامارتین پارک استانبول





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لیست هتل های استانبول, رزرو هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: